Q-Kenkä

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.11.2018 alkaen.

Verkkokauppa

q-kenkakauppa.fi

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Kuljetusmaksu ilmoitetaan ostokorissa tilauksen yhteydessä, se määräytyy asiakkaan valitseman kuljetustavan mukaan. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Varaamme oikeuden hinnoittelu- ja tuotevirheisiin, sekä mahdollisten toimitusvaikeuksien sattuessa kaupan peruuntumiseen myyjän vastuun rajoittuessa enintään kaupan peruuntumiseen ja purkamiseen.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt kenkacosmos.mycashflow.fi yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Jos tilausvahvistusta ei näy sähköposteissasi, katso ettei se ole mennyt roskapostiin. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Q-Kenkä
Avoinna MA-PE 9-18, LA 9-14
Läykintie 1
39500 Ikaalinen

03 4481732
info@q-kenka.fi
www.q-kenkakauppa.fi
2045334-9


Soitathan puhelimeen vain arkisin 10-16.

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Meillä on käytössä DB Scenkerin noutopistejakelu. DB Scnkerin noutopisteverko koostuu noin 500 R-kioskista, kasvavasta määrästä K-ruokakauppoja ja itsenäisistä DB Schenker -noutopisteistä. Vuoden 2018 aikana verkosto kattaa yli 1000 noutopistettä eri puolilla Suomea. Lähetys tulee juuri siihen noutopisteeseen, jonka olet valinnut. Saat ilmoituksen, kun lähetys on valmiina haettavaksi. Veloitamme tilauksen yhteydessä alle viiden kilon paketista 5€,  5-10kg paketista 10€. Tilauksen ylittäessä 100€ tarjoamme ilmaisen toimituksen.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2-7 päivää. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Kuluttajasuoja

Tuotteillamme on kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden peruutusoikeus käyttämättömille tuotteille. Peruutusaika lasketaan seuraavasti: tuotteiden noutopäivä+14 vrk mukaanlukien viikonloput, arkipyhät jne. Tuotteen on oltava myyntikuntoinen. MIKÄLI TUOETTA ON KÄYTETTY ULKONA TAI KENGÄT OVAT LIKAANTUNEET MUUTOIN, OVAT LEMMIKKIEN KARVOISSA YMS. ON ARVON ALENEMA 100% EMMEKÄ HYVITÄ TUOTETTA. TUOTE PALAUTETAAN ASIAKKAALLE ASIAKKAAN KUSTANNUKSELLA. Kenkiä saa sovittaa sisällä, mutta ei ottaa käyttöön esim. työpaikalla. 

Peruutusilmoituksen vastaanottamisen jälkeen tuotteen on saavuttava meille 14 vrk sisällä.

Mikäli tuote ei ole myyntikuntoinen ja tuote on käyttöön otettu emme hyväksy palautusta ja tuotteen takaisin lähetys jää asiakkaan vastuulle. Myyntikunnottomaksi tuotteen tekee esimerkiksi avattu pakkaus (sinetöidyt), ulkona käytetyt kengät tai pohjallisten likaisuus (avojalkaan sovittaminen). Mikäli tuotetta ei voi myydä edelleen tuotteen likaisuuden tms. takia, eikä asiakas halua tuotetta takaisin omalla kustannuksellaan, veloitamme palautusmaksuna tuotteen hinnan toimituskuluineen.

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, paitsi toimituskustannukset, viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Myymme tuotteitamme myös myymälässämme, joten tuote saatetaan lähettää muussakin kuin alkuperäispakkauksessa. Tuote on palautettava samassa pakkauksessa, missä se on asiakkaalle lähetetty. Palautettavassa tuotteessa on oltava kiinni hinta- ja tuotelaput. Palautettava laatikko tai pussi on suljettava huolellisesti teippaamaalla. Tuotteen vaurioituessa palautuksen aikana johtuen huonosta pakkauksesta, emme hyväksy palautusta.

Palauttaminen DB Scenkerin noutopisteeseen:

Asiakas pystyy palauttamaan samalla rahtikirjalla jolla paketti on mennyt asiakkaalle ja samaan paikkaan nimellään mistä on noutanut. (jää muistiin järjestelmään).

Noutaminen myymälästä

Tilaamanne tuotteet on myös mahdollista noutaa myymälästä. Tällöin emme peri mitään toimituskuluja.

Tuotteilla, jotka noudetaan myymälästä, ei ole 14 vrk:n vaihto- tai palautusoikeutta perustuen siihen, että asiakkaalla on mahdollisuus tutustua tuotteeseen tuotetta noudettaessa. 

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Ostoskorisi on tyhjä